Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategic Giving in the Context of Transformation of the Česká Spořitelna Foundation: A Description of Two Different Giving Strategies
Žertová, Lucia ; Pospíšilová, Tereza (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent)
Strategické darcovstvo v kontexte premeny Nadácie Českej sporiteľne: Popis dvoch rozličných darcovských stratégií Abstrakt Táto diplomová práca sa zaoberá problematikou firemnej filantropie, a výziev ktoré so sebou prináša v prípadovej štúdii premeny darcovskej stratégie Nadácie Českej sporiteľne po fúzii s Nadáciou Depositum Bonum. Výsledkom skúmania je teda popis samotného zlúčenia týchto nadácií, a aspektov stratégie NČS, v ktorých nastala zmena. Jedná sa o zhodnotenie darcovského štýlu nadácie, jej vzťahu so štátom a úrovne, na ktorej sa snaží dosahovať spoločenské zmeny. Ďalším cieľom je identifikovať, či nová stratégia NČS vykazuje známky efektívnej filantropie či iných prístupov, ktoré by jej mohli napomáhať k vyrovnávaniu sa s problémami nadácií tohto typu, obzvlášť s problémom legitimity a efektivity a zodpovedania sa stakeholderom. Kľúčové slová: občianska spoločnosť, nezisková organizácia, firemná nadácia, firemná filantropia, efektívna filantropia, strategická filantropia, venture filantropia.
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Ortová, Nina ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních nadací a nadačních fondů v České republice. V teoretické části nabízí přehled toho, jaké nástroje komunikace se v neziskovém sektoru využívají i jaké jsou v nich nejnovější trendy. Teoretická část zkoumá také morální aspekty existence firemních nadací a jejich vzniku pod mateřskou firmou. V praktické části práce odhaluje, jaké nástroje firemní nadace k interní i externí komunikaci využívají a s jakou efektivitou komunikace se potýkají. Zároveň mapuje povědomí o firemních nadacích v České republice vzhledem k ostatním neziskovým subjektům. Neodmyslitelnou částí této bakalářské práce je také náhled do chodu firemních nadací skrze zástupce významných firemních nadací. Práce též zjišťuje, zda mateřské organizace využívají existence vlastních neziskových organizací pouze k vlastnímu prospěchu či zda je za jejich založením skutečně charitativní úmysl. V neposlední řadě práce obsahuje kvalitativní zhodnocení komunikace deseti firemních nadací, které se v kvantitativním výzkumu na reprezentativním vzorku profilovaly jako nejvýznamnější. Prostřednictvím tohoto zhodnocení práce nabízí žebříček...
Communication of corporate foundations in the Czech Republic
Ortová, Nina ; Obluk, Ondřej (vedoucí práce) ; Zezulková, Markéta (oponent)
Jméno, příjmení: Nina Ortová Název diplomové práce: Communication of corporate foundations in the Czech Republic Rok: 2017 Abstrakt Práce se zabývá problematikou a zhodnocením využití marketingové komunikace firemních nadací a nadačních fondů v České republice. V teoretické části nabízí přehled toho, jaké nástroje komunikace se v neziskovém sektoru využívají i jaké jsou v nich nejnovější trendy. Teoretická část zkoumá také morální aspekty existence firemních nadací a jejich vzniku pod mateřskou firmou. V praktické části práce odhaluje, jaké nástroje firemní nadace k interní i externí komunikaci využívají a s jakou efektivitou komunikace se potýkají. Zároveň mapuje povědomí o firemních nadacích v České republice vzhledem k ostatním neziskovým subjektům. Neodmyslitelnou částí této bakalářské práce je také náhled do chodu firemních nadací skrze zástupce významných firemních nadací. Práce též zjišťuje, zda mateřské organizace využívají existence vlastních neziskových organizací pouze k vlastnímu prospěchu či zda je za jejich založením skutečně charitativní úmysl. V neposlední řadě práce obsahuje kvalitativní zhodnocení komunikace deseti firemních nadací, které se v kvantitativním výzkumu na reprezentativním vzorku profilovaly jako nejvýznamnější. Prostřednictvím tohoto zhodnocení práce nabízí žebříček...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.